sobota, 23 sierpnia 2014

little white dress

Witam, nazywam się Aleksandra Żwirkowska i zapraszam Was wszystkich do śledzenia moich poczynań tutaj. Blog będzie związany z modą albo raczej z jakimś moim stylem, z urodą i ogólnie ze stylem życia. Dziś przedstawiam Wam się w małej białej którą uwielbiam, wgl sukienki tego lata jakoś zagościły w mojej szafie i bardzo mi się to podoba. Akurat idealne na ciepłe i słoneczne dni. Chociaż mam wrażenie że w te wakacje pogoda nas nie rozpieszczała to trzeba korzystać z każdej chwili kiedy świeci słońce i ubrać jeszcze coś letniego. Do białej sukienki założyłam kremowe, lekko różowe sandałki, rudą torbę i przeciwsłoneczne okulary. Mam nadzieję że będzie się Wam podobać.





 
 
sukienka- H&M, sandałki-czasnabuty.pl , torebka - dan-a.pl, okulary- Cole Haan
zdjęcie zrobione przez www.jkfolio.eu
 
Zapraszam Was wszystkich na następne posty i życzę słonecznego weekendu :)

1 komentarz: